Regulamin realizacji programu lojalnościowego „Przegląd korzyści” w VOLVO CAR CZĘSTOCHOWA
I. Informacje wstępne
Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki wydawania, zasady oraz sposób korzystania z kart lojalnościowych wystawianych przez POLMAX GROUP Sp. z o.o. z siedzibą: 42-200 Częstochowa ul. Jagiellońska 48, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Częstochowie XVII Wydział Gospodarczy KRS pod nr: 0000540679, NIP: 5732852722, REGON: 360668064,(dalej: „POLMAX”).
II. Definicje
1. Karta – karta lojalnościowa określająca system premiowy za realizowane w serwisie Volvo Car Częstochowa przeglądy okresowe samochodu marki Volvo.
2. Klient – podmiot dokonujący zakupu samochodu nowego lub używanego marki Volvo w Volvo Car Częstochowa lub/i korzystający z usługi serwisowej w ASO Volvo Car Częstochowa.
3. Wystawca – oznacza POLMAX GROUP Sp. z o.o. przy ul. Jagiellońskiej 48 w Częstochowie.
III. Warunki ogólne
1. Karta jest wydawana przez Wystawcę wybranym, stałym Klientom Volvo Car Częstochowa. Karta ma indywidualny numer, któremu przypisany zostanie numer VIN samochodu, objętego programem lojalnościowym. Karta jest wydawana wyłącznie w siedzibie Wystawcy.
2. Po zrealizowaniu przez Klienta w ASO Volvo Car Częstochowa pierwszego i drugiego przeglądu okresowego auta, przypisanego do karty lojalnościowej – trzeci przegląd Klient otrzyma gratis. Po zrealizowaniu przez Klienta w ASO Volvo Car Częstochowa czwartego i piątego przeglądu okresowego auta, przypisanego do karty lojalnościowej – szósty przegląd Klient otrzyma gratis.
5. Okres ważności Karty wynosi 6 lat od dnia jego wydania, zgodnie z datą odnotowania wydania w systemie Wystawcy.
IV. Realizacja programu lojalnościowego „Przegląd korzyści”
1. Karta może zostać wykorzystana wyłącznie w Serwisie Wystawcy.
2. Karta może być wykorzystana wyłącznie na usługę przegląd okresowy, który dotyczy pojazdu, na który została wystawiona Karta.
3. Karta musi być zrealizowana na sześć kolejnych przeglądów okresowych. Korzyść w postaci trzeciego oraz szóstego przeglądu gratis nie podlega wymianie na gotówkę. Przeglądy muszą być wykonywane co rok lub co 30 tys. (w zależności co nastąpi pierwsze) oraz zgodnie z zaleceniami producenta.
4. Fakt zrealizowania przeglądu potwierdza naklejka, wydana Klientowi przez Wystawcę i naklejona w odpowiednim miejscu na Karcie.
5. Wystawca nie ponosi odpowiedzialności za Kartę, który została utracona lub uszkodzona, po przekazaniu jej Klientowi.
6. Wystawca może odmówić realizacji korzyści wynikającej z programu lojalnościowego, gdy:
a) upłynął termin ważności Karty,
b) uszkodzenia Karty uniemożliwiają odczytanie danych zamieszczonych na niej.
Treść niniejszego Regulaminu jest dostępna w siedzibie Wystawcy oraz na stronie internetowej: https://volvocarczestochowa.pl/kampanie/regulamin-program-lojalnosciowy/ .