Regulamin realizacji programu lojalnościowego „Przegląd korzyści” w VOLVO CAR CZĘSTOCHOWA

I. Informacje wstępne

Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki wydawania, zasady oraz sposób korzystania z kart lojalnościowych wystawianych przez POLMAX GROUP Sp. z o.o. z siedzibą: 42-200 Częstochowa ul. Jagiellońska 48, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Częstochowie XVII Wydział Gospodarczy KRS pod nr: 0000540679, NIP: 5732852722, REGON: 360668064,(dalej: „POLMAX”).

II. Definicje

1. Karta – karta lojalnościowa określająca system premiowy za realizowane w serwisie Volvo Car Częstochowa przeglądy okresowe samochodu marki Volvo.
2. Klient – podmiot dokonujący zakupu samochodu nowego lub używanego marki Volvo w Volvo Car Częstochowa lub/i korzystający z usługi serwisowej w ASO Volvo Car Częstochowa.
3. Wystawca – oznacza POLMAX GROUP Sp. z o.o. przy ul. Jagiellońskiej 48 w Częstochowie.

III. Warunki ogólne

1. Karta jest wydawana przez Wystawcę wybranym, stałym Klientom Volvo Car Częstochowa. Karta ma indywidualny numer, któremu przypisany zostanie numer VIN samochodu, objętego programem lojalnościowym. Karta jest wydawana wyłącznie w siedzibie Wystawcy.
2. Po zrealizowaniu przez Klienta w ASO Volvo Car Częstochowa pierwszego i drugiego przeglądu okresowego auta, przypisanego do karty lojalnościowej – trzeci przegląd Klient otrzyma gratis. Po zrealizowaniu przez Klienta w ASO Volvo Car Częstochowa czwartego i piątego przeglądu okresowego auta, przypisanego do karty lojalnościowej – szósty przegląd Klient otrzyma gratis.
5. Okres ważności Karty wynosi 6 lat od dnia jego wydania, zgodnie z datą odnotowania wydania w systemie Wystawcy.

IV. Realizacja programu lojalnościowego „Przegląd korzyści”

1. Karta może zostać wykorzystana wyłącznie w Serwisie Wystawcy.
2. Karta może być wykorzystana wyłącznie na usługę przegląd okresowy, który dotyczy pojazdu, na który została wystawiona Karta.
3. Karta musi być zrealizowana na sześć kolejnych przeglądów okresowych. Korzyść w postaci trzeciego oraz szóstego przeglądu gratis nie podlega wymianie na gotówkę. Przeglądy muszą być wykonywane co rok lub co 30 tys. (w zależności co nastąpi pierwsze) oraz zgodnie z zaleceniami producenta.
4. Fakt zrealizowania przeglądu potwierdza naklejka, wydana Klientowi przez Wystawcę i naklejona w odpowiednim miejscu na Karcie.
5. Wystawca nie ponosi odpowiedzialności za Kartę, który została utracona lub uszkodzona, po przekazaniu jej Klientowi.
6.  Wystawca może odmówić realizacji korzyści wynikającej z programu lojalnościowego, gdy:
a) upłynął termin ważności Karty,
b) uszkodzenia Karty uniemożliwiają odczytanie danych zamieszczonych na niej.

Treść niniejszego Regulaminu jest dostępna w siedzibie Wystawcy oraz  na stronie internetowej: https://volvocarczestochowa.pl/kampanie/regulamin-program-lojalnosciowy/ .

Nie znalazłeś wymarzonego auta? Napisz do nas lub zadzwoń 34 399 40 00
Skontaktuj się z nami

Zapytaj o szczegóły

Odezwiemy się do Ciebie w ciągu 2 godzin
(w godzinach pracy salonu).

Więcej › Jeżeli wyrazi Pan/Pani zgodę, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez administratora - Volvo Car Poland sp. z o.o., Warszawa (02-884), ul. Puławska 558/560 (VCP), na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo. Informujemy, że: podanie danych jest dobrowolne, może Pan/Pani w każdej chwili wycofać zgodę (w tym przy użyciu danych kontaktowych administratora lub inspektora ochrony danych), wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem, z inspektorem ochrony danych VCP może się Pan/Pani skontaktować przy użyciu adresu mailowego: globdpo@volvocars.com, odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz VCP, w tym: dostawcy usług marketingowych i IT, autoryzowani dealerzy Volvo, podmioty z grupy kapitałowej Volvo oraz partnerzy oferujący produkty Volvo Car Financial Services (np. kredyty, leasingi i ubezpieczenia), dane osobowe będą przechowywane nie dłużej niż przez 30 lat, przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i przeniesienia (wniosek o realizację tych uprawnień można złożyć pod adresem: https://www.volvocars.com/pl/subject-rights-request-form), a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane również w formie profilowania online i profilowania społecznościowego, które będzie polegało na zbieraniu i agregowaniu Pana/Pani danych w celu stworzenia profilu klienta i przedstawiania materiałów reklamowych i ofert lepiej dostosowanych do Pana/Pani potrzeb. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych w sieci Volvo zamieściliśmy na stronie: polityka prywatności Mniej ‹
Więcej › Wyrażam zgodę na prowadzenie przez Volvo Car Poland sp. z o.o. (ul. Puławska 558/560, 02-884 Warszawa), lub na jej zlecenie marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo, poprzez kontakt głosowy na podany przeze mnie numer telefonu, w tym przy użyciu automatycznych systemów wywołujących. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana (w tym przy użyciu danych kontaktowych wskazanych powyżej lub w wiadomości e-mail wysłanej na adres inspektora ochrony danych: globdpo@volvocars.com). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych w celach marketingowych znajdziesz w powyższej klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych lub na stronie polityka prywatności. Mniej ‹
Więcej › Wyrażam zgodę na prowadzenie przez Volvo Car Poland sp. z o.o. (ul. Puławska 558/560, 02-884 Warszawa) lub na jej zlecenie marketingu bezpośredniego produktów i usług marki Volvo, takich jak samochody, części i akcesoria, usługi Volvo Car Financial Services oraz inne usługi dostępne w sieci Volvo, poprzez przesyłanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności za pomocą poczty elektronicznej, a także za pomocą wiadomości SMS, na podany przeze mnie adres e-mail lub numer telefonu komórkowego. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana (w tym przy użyciu danych kontaktowych wskazanych powyżej lub w wiadomości e-mail wysłanej na adres inspektora ochrony danych: globdpo@volvocars.com). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych w celach marketingowych znajdziesz w powyższej klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych lub na stronie polityka prywatności. Mniej ‹

* Dane konieczne do podania w celu umożliwienia kontaktu i przedstawienia oferty, przy czym spośród danych: numer telefonu i adres e-mail wystarczy podanie tylko jednej z tych danych wraz z zaznaczeniem odpowiedniej zgody poniżej (druga zgoda jest zgodą na kontakt telefoniczny, zaś trzecia zgoda jest zgodą na kontakt mailowy). Pierwsza z poniższych zgód jest konieczna do zaznaczenia w celu umożliwienia kontaktu i przedstawienia oferty, niezależnie od tego, czy podany zostanie numer telefonu czy adres e-mail.

Dealer Volvo Car Częstochowa otrzymał twoją wiadomość

Wszystko poszło zgodnie z planem. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w ciągu 2 godzin.
(w godzinach pracy salonu).